det var länge sen sist...

Ja, jag vet att jag inte har laggt in något på länge, men jag har haft "semester". Hela semesten vart förstörd på första dagen pga min vattenskada, jag har inte kunnat röra mig utanför nynäs eftersom jag har väntat på ny spis, fick den igår...
så min semester började idag med en dagstur till Nåttarö, här kommer det lite bilder:


Första biden är tagen vid stora bryggan, ville få känslan av en riktig skärgårdsidyll.


Andra bilden är också tagen vid stora bryggan, Jag ville ha med alla element (land, vatten och luft).

Dom två sista bildena för denna gången är så kallade HDR-bilder (High Dynamic Range).
Ni kan läsa mer om det här: http://sv.wikipedia.org/wiki/HDR




Kommentarer
Postat av: Anette

Vilka otroligt fina skärgårdsbilder.

jag lyckades oxå få en häftig bild som jag inte gjort något med. Färgerna är otroliga

Synd att din semester har blivit förstörd pga vattenskadan.

Vi ses snart på jobbet

2008-08-14 @ 09:00:09
URL: http://www.hundtavlor.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0