Nya bilder

I går ringde borsan vid 1130-tiden och berättade att deras nya mobilkran hade vält och det kan man ju inte missa så jag Duschade och slänge på mig lite kläder och cycklade ner på hamnen.

När jag kommer ner berättar brorsan att datorn i kranen hade fått fnatt och bestämt sig för att dra in stödbenen därav orsaken att den hade vält. Jag tog ett par bilder och följde prossesen att resa upp den igen.

Här kommer några bilder:


mobilkranen i frågan


en 250-tons kran som skulle hjälpa till med bärningen



så här ska det väl inte se ut, armen var så mycket utsträckt att den gick över en gångväg och in på en sommarresturang, hoppas dom fixsar det innan öpningen om typ en månad.

Sedan var det dags att åka och jobba,buhu...

Men nu är det helg och jag känner för att köpa årets första uteglass, får se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0