Skattepengar

Jag har fått min besked om skatten, jag ska få tillbaka 7500kr, så jag ska köpa lite ny kamera utrustning.

På önskelistan (jag har inte råd med allt)

Canon EF 50mm /1,8II Objektiv (1390kr)
bra objektiv som jag bara har hört lovord om, dessutom vill jag ha ett "riktigt" objektiv, har ju bara kit-objertiv

Canon EF 15mm F2.8 Objektiv (8495kr, jag får lägga till lite extra)
skulle vara kul att ha ett special-objetiv

Canon Blixt Speedlite Transmitter ST-E2 (2690kr)
kul att blixtfotta med blixten inte på kameran.

En ny väska
Den väskan jag har är propfull, så om jag ska köpa något mer kommer den gå sönder, men det kommer defentivt bli en ryggsäck.

Vi får väl se vad det blir, vad tycker ni att jag ska köpa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0