Ännu en helg med mycket foton

Torsdag: jobbade dag för att kunna åka till sweetspot på enebybanan. Och här kommer lite bilder.
Vi börjar med en miljö bild.



Sedan kommer det en flygande motorcykel





Det var inte bara motorcyklar utan också BMX, här är en blid från det.



Motorcyklar var inte bara i luften, så här kommer kvällens bästa bild:



Jag fick även ett paket i torsdag, motljusskydd till mina två objektiv och en Omni Bounce till min blixt. Nu liggger mitt kamera kit på ca 15,000kr, det får räcka för ett tag.



Fredag:
jobbade kväll

Lördag:
började med att tvätta lite, sedan tog jag en promenad med kameran och stötte på denna skata.


Bilden blev riktigt bra tycker jag, inte mycket färger man får nästan känsla av att bilden är svartvit men den är i färg. Att bilen vart oskrap tycker jag inte är något negativt,  Det bli lite känsla av att skatan har lämnat jordlivet bakom sig och gett sig av till Nangijala.

Vidare i hamnen låg det lite fina båtar


Senare på kvällen såg jag ”The Happening” på bio med en polare, viken jävla skit film (ursäkta språket). Jag tänker aldrig mer se någon film av M. Night Shyamalan (regissören).

Söndag: en latdag, vaknade sent och gjorde inte mycket under dagen, städade lite och spelade lite GTA 4 (48% klart). Pantat lite burkar och tog en kort promenad med kameran, men det vart inga bra bilder.

Denna vecka
Måndag-Torsdag: jobba dag...
Fredag: midsommarafton, ut och fotar.
Lördag: Nada planerat
Söndag: Nada, men det kommer väl

Det har även kommit lite tråkiga nyheter under helgen, det verkar som det inte blir något Red Bull Air Race i Stockholm, dom har inte fått något flygtillstånd. Tråkigt att hör, jag som hade settifram emot det så mycket, men om det inte blir något Red bull Air Race så kommer jag nog fota med sjöräddningssällskapet.

 Ne, nu får det räka, det blir alltid så långa inlägg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0