Slutet av veckan och helgen

Denna vecka var en kort arbestvecka bara tre dagar.

Torsdag: var uppe vid 9 och fixade iordnig mig för att åka att se när brorsan tog studenten i handen, när vi var klar där åkte vi hem och åt lite, dessutom fick jag mitt batterigrepp (BG-E3) till kameran. det har blivit en helt ny kamera nu!!!



Fredag: Började mad att tvätta, sedan hade jag inget speciellt för mig så jag gick och tittade när Nynäshamns gymnasium tog studenten, och jag säger bara en sak, Haninge släng er i väggen, Nynäshamn vet hur man tar studenten, Haninge gör det inte. Nynäs var ute med sina lastbilar i nästan två timmar, medans i Haninge var dom nästan inte ute alls.
Sedan på kvallen såg jag "Solstorm", villket inte var någon vidare film.

Lördag: jag vaknade vid 9 och såg på ais:en (http://www.northernbaltic.se/ais/) att Dalarös sjöräddningsbåt Björn Brister låg utanför Nynäshamn, då tittade jag på ssrs hemsida (http://www.ssrs.se) och det vissa de sig att det bran på stora Stegholmen, och Björn Crister hade fått larmet 05:35 och tillslut vid 21-tiden vart dom avlösta av Mareld (södertörns brandbåt) jag var ner och fotade ett par gånger under dagen, här kommer några av dom...





Söndag: idag ska jag inte göra så mycket, titta på Red Bull Air Race från Detroit (1600 på tv6) och foremel 1 från kanada (1830 på tv6).

och i morgon är de arbete igen (kväll)

Scemat för veckan:

Måndag: jobbar kväll
Tisdag: Jobbar kväll
Onsdag: jobbar kväll
Torsdag: jobbar dag, Sweetspot Allstars jam på Enebybanan i Nynäshamn (19-21)
Fredag: jobbar kväll
Lördag: inget planerat
Söndag: inget planerat

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nytt batterigrepp......nu blir jag avis..hehehehe

Fina bilder men det är så tråkigt när det brinner i torkan.Jobba på....själv är jag ledig tor-fred hehehe

Anette

2008-06-11 @ 08:40:28
Postat av: Peter

Hej!

Det var en rolig blanding av kirt på din blogg

Vi syns imorgon

Peter

2008-07-17 @ 22:27:35
URL: http:// KOMMER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0