Nu är det dags för lite nya bilder


Det var en tid sedan jag publiserade ett inlägg, och det beror på många anledningar, jag har flyttat hem i från, sedan har det inte vait något bra väder och sedan har jag jobbat rätt mycket, men nu har jag haft en ledig vecka så det har blivit lite utflykter. här kommer lite bilder från gårdagens utflykt till sorunda...


Vi börjar med kyrkan.

image55

Sedan tar vi en bild på ett fönster på kyrkan som jag tyckte var riktigt snyggt, med grodperpektivet tänkte jag att man skulle känna att det var Guds fönster genom att få med himelen.

image56

sedan har vi en sista blid som jag tyckte blev lite cool. jag tänkte lite att trädet stod så ödsligt med den stora åkern bakom.

image57

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0