Övning med SSRS

Idag har jag varit med borsan och hans sjöräddnings grupp när dom var ute och övat, det var inte så mycket bilder efter som kameran var fel inställd av någon konstig anledning (ISO:800 och bländarprioritet).

Men jag fick i allefall en tur med MRS Nynäshamns nya tolva Marc Wallenberg Jr. och vilken båt det är den gick ju 34 knop och då var skrovet helt smutsigt och stannar på nästan inget ting. Men det vart ändå en lyckad övning.

Här kommer dom bilderna jag vart mest nöjd med. Det här tycker jag bäst om,det ger intryck att det inte är en övning utan ett riktig uppdrag:

image68

Sedan tar vi en bild med alla enheter, samt lite arbete:

image69

Sen tar vi en fart bild på Rescue Nynäs:

image70

Och i morgon (söndag) är det Prins Bertil Memorial så imorgon blir det också upp tidig

Kommentarer
Postat av: Anette

SNYGGA BILD.
Anette

2008-06-01 @ 14:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0